… pentru care sa pleci din oras in weekend.

1. Pentru ca poti sa scapi de praful cotidian care iti umple viata si la propriu si la figurat. Orasele noastre sunt producatoare de praf mai ceva decat orice cariera de piatra, calcar sau altceva. Cred ca multi dintre voi incearca sa-si explice de unde provine acest praf care ne termina fizic si psihic. Unii spun ca ar proveni de la constructiile incepute si neterminate, altii ca vine pe calea aerului din alte zone, dar eu cred ca de fapt e un rezultat al inmultirii carciumilor si al cresterii consumului de alcool. Tot mai multi oameni se fac praf zi de zi, noapte de noapte. Da praf, nu gluma! Aveti grija totusi sa nu-i luati pe parbriz. Nu puteti sa-i dati jos cu apa si cu stergatoarele. :))

2. Pentru ca ai ocazia sa respiri aer curat intr-un mediu relaxant undeva in the country side. Poti chiar sa alegi sa pleci intr-un al oras dar mai mic si mai aerisit. Eu iti recomand insa sa te duci la tara. Cu siguranta vei beneficia de liniste tulburata poate doar de orataniile de prin ograda proprie sau a gazdei. Vei manca bio, daca te tine, si vei dormi profund fara masini, trenuri si tramvaie care iti trec pe sub geam, fara claxoane care iti zgarie timpanele si fara vecini cu bormasini.🙂 Enjoy it!

3. Pentru ca, desi trebuie sa suporti calvarul concestionarii tuturor strazilor care duc catre iesirea din oras (dupa cum vezi, nu esti singurul care pleaca), odata parasita metropola, te vei simti ca atunci cand plecai in excursie la manastiri cu clasa si invatatoarea sau diriginta. Doar ca de data asta nu vei mai arunca banii pe cruciulite si iconite pentru ca probabil va trebui sa-i dramuiesti pe benzina, cazare si mancare. Outcome-ul este insa foarte bun pentru ca mintea ta se va relaxa si se va detasa de toate problemele. Si chiar daca vei cumpara tot felul de prostii, nu te va mai certa nimeni cand ajungi acasa. :))

Hai, weekend fain dragilor! S-auzim de bine! Si nu uitati … astea sunt primele trei motive la care m-am gandit eu. Tu de ce pleci din oras in weekend? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. Iuli

    Te poftim pe la Campulung Moldovenesc, aer curat de munte, destule destinatii „turistice”, ca sa le zic asa (izvoare, varfuri montane pentru cei pasionati, chiar si cateva manastiri aici prin zona etc.) dar nu lipsesc si preocuparile cotidiene gen: jocuri de masa, cluburi, chiar si un nou bar de karaoke.

    Ma scuzi, i-am facut reclama, dar este indreptatit oraselul. Este acaparat in totalitate de Vatra Dornei, care pana la urma, este mult supraevaluat. Acum, fiecare cu parerea lui, eu trebuie sa sar in apararea locului meu de bastina.

    • @Iuli: la origin sunt tot din judetul SV asa ca am fost prin toate locurile posibile din zona. Campulung e intradevar foarte fain si imprejurimile la fel. Cat despre Vatra … n-am mai fost de prin 2007 dar am inteles ca nu s-au schimbat chiar mult. E drept ca nici calitatea drumului nu era incurajatoare. Am inteles totusi ca s-a reparat intre timp. Cu proxima ocazie dau o tura, mai ales ca-mi place sa conduc. Doar sa se mai si ieftineasca benzina ca altfel vin cu bicicleta. :)))))

  2. ionut

    Calitatea drumului nu ar mai fi o problema pana in Campulung, au finalizat lucrarile in 2010. Cum iti place sa conduci, ti’ai petrece aprox. 2,5 h la volan pana’n depresiunea din inima Bucovinei😉 ….iar decat sa astepti ieftinirea benzinei, mai curand te ambitionezi sa’ti faci picioare frumoase pedaland inspre munti :)))
    Te asteptam prin zona…

  3. Andrei

    Felicitări pentru site. Este foarte îngrijit, are un concept inedit, este bine scris. Mi se pare totuşi o pierdere să-l ţii pe wordpress.




Lasă un răspuns

