… pentru care sa nu-ti speli masina.

1. Pentru ca, de obicei, fix cand ai iesit pe poarta spalatoriei auto incepe sa ploua. Si culmea e ca nu ploua prea mult, ci doar asa cateva picaturi cat sa strice tot. Oricat de mult ai cerui-o si lustrui-o picaturile se agata de tabla masinii si pe ele se pune apoi omniprezentul praf tipic strazilor din Romania, indiferent de oras. In acest fel, masina ta curata la care visai este din nou murdara, fix cat sa te enerveze maxim si sa blestemi in stanga si in dreapta. Inutil totusi!

2. Pentru ca oricum, chiar daca nu ploua, strazile noastre sunt pline de jeg si in maxim 2 zile masina ta va fi acoperita de un strat frumos de praf. La prima noapte mai rece in care se face condens te-ai scos. Praful se umezeste si se transforma intr-un frumos strat de noroi care mai apoi pe parcursul zile se transforma intr-o crusta de zici c-ai fost pe dealuri la offroad si nu pe bulevardele marete ale metropolelor romanesti. Evident, ai sa dai din nou fuga la spalatorie si ciclul se reia cel putin odata la saptamana.

3. Pentru ca la spalatoriile din Romania lucreaza mai tot timpul personaje de genul „perversului de pe Tg Ocna” care fie isi fac treaba pe jumatate in functie de ce masina conduci, fie te mai lasa si fara chestiile pe care le lasi instinctiv in masina, cum ar fi ochelarii de soare, telefon mobil, sistem de navigatie, chiar si presuri uneori. Cand intrebi unde sunt articolele mentionate primesti un raspuns de tipul „Io? Nu, dom’ io nic, nic, io uad fa io, io?„. Daca mai faci si scandal apare patronul care nici el nu-i departe de angajati, ca deh, sta toata ziua cu ei acolo, si care evident ia partea lor cam in 80-90% din cazuri.

Astea sunt primele trei motive la care m-am gandit eu. Tu ce motive-mi dai sa nu-mi spal masina? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. Pentru ca se uzeaza tabla….🙂 Stratul protector de noroi asigura atat o protectie UV totala cat si o protectie la babele cu plase care se feresc sa treaca pe langa masina sa nu se murdareasca, si astfel se evita micile zgarieturi.
    O zi minunata!

    • hmm … ai uitat sa zici ca stratul de noroi poate sa protejeze si impotriva cretinilor care deschid usa sprijinind-o de masina ta.🙂

    • Nici nu stii cate dreptate ai. Cat am stat cu jegul pe masina nu a patiti nimic. Dupa ce am spalat-o mi-am gasit oglinda data peste cap. Treaba asta se intampla in parcare unde nu avea cum s-o agate cu masina. Sigur s-a dat marlanu’ jos din masina si s-a sprijinit de oglinda mea.

      • las ca si eu am gasit o baba care avea portiera sprijinita de a mea si cand i-am zis mi-a dat o injuratura de mi-era mie rusine de rusinea ei. si apoi s-a urcat in masina si a mai facut si balans ca era ditai king-kongu’ frate de mi-a facut si-o dunga pe portiera.😐

  2. Daniela

    1. Iti poti schimba culoarea masini. Din culoarea initiala in mai inchis…si mai inchis…si mai si inchis….neagra.
    2. Poti capata o reputatie ge genu, „Ala care nu isi spala masina niciodata” si cine stie nu ti-o mai zgarie nimeni, fiind asa de murdara nu se mai apropie nimeni de ea.Nu cumva sa se ia din murdarie.:P
    3.Poti primi tot felul de mesaje de genu „Wash me”, „Spala-ma”, „Suna-ma”, „Sunt jegoasa”…:))




Lasă un răspuns

