… pentru care sa nu crezi in superstitii.

1. Pentru ca iti induci singur toate starile negative datorate acestora si te indrepti catre dezastru pentru ca de fapt iti crezi un cadru propice intamplarilor de care incerci sa te feresti. Ce importanta are ca azi e 13 sau ca ai trecut pe sub o scara, ca ti-a taiat o matza neagra calea sau ca ai spart o oglinda. Ia lucrurile ca atare, exista mereu cale de rezolvare a problemei. Maine e 14, iei salariul, scara e un simbol al progresului, pisicile negre sunt chiar simpatice si cioburile aduc noroc. Vezi, ai rezolvat problema!

2. Pentru ca de ce ti-e frica nu scapi. Oricat de mult te-ai chinui sa eviti lucrurile rele care sunt pe cale sa ti se intample, n-ai sa reusesti pentru ca asta e soarta. Stiu ca atunci cand erai la scoala purtai mereu camasa sau tricoul norocos sau paseai mereu cu dreptul in sala de clasa doar in speranta ca nu te asculta dar pot sa pun pariu ca profii tot te-au ars de cate ori te-au prins. Nu era mai bine sa pui tu mana pe carte in loc sa umbli mereu cu acelasi tricou sau sa te impiedici de pragul usii incercand sa pasesti asa cum ti-ai programat?

3. Pentru ca ai toate sansele sa ajungi paranoic. Mai ales daca tii toate superstitiile descrise aici. Pai eu nici nu-mi aduc aminte cand am vazut ultima data un fluture, daramite daca era alb sau de alta culoare. Matura n-am avut niciodata asa ca nu pot sa zic ca am luat-o cu mine desi cred ca inteleg acum bancul cu matura … „ma tu ramai repetent!” :)) Ghinda n-am la fereastra pentru ca am mai mare incredere in paratrasnet, am o singura usa la casa, oglinda n-am, potcoave de cai niciatat, soparle nu obisnuiesc sa visez si nici de fumat nu fumez. Prin urmare am scapat de toate chestiile rele! :))

Astea sunt primele trei motive la care ne-am gandit noi. Tu de ce crezi ca nu e bine sa ai superstitii? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. adi

    …pentru ca cea mai buna gandire e cea pozitiva si oricat de deprimat sau suparat ai fi e vital pentru tine sa-ti impui sa crezi ca la sfarsitul zilei o sa ai minim un motiv sa zambesti. Asa ca provoaca ziua de 13, iesi din casa, plimbate prin parc(printre haite de caini), treci pe culoarea rosie(ca pieton), treci pe langa o cladire care se restaureaza sii la sfarsitul zilei fa un bilant al lucrurilor care ti s-au intamplat azi.:))

    • @adi: n-am facut niciuna dintre cele de mai sus in afara de iesit din casa. din pacate nu merg pe jos cat ar trebui si asta inseamna ca nu prea ma fugaresc cainii prin parcuri si nici nu trec prea des pe trecerea de pietoni pe jos. cat despre cladirile in restaurare … in Iasi? :))))) unde? :)) oricum a fost o zi buna azi.🙂

  2. Cei care cred in superstitii ar trebui sa se gandeasca putin la trecut si la cele mai naspa chestii care li s-au intamplat. Cu siguranta nu era nici 13, nici nu trecuse vreo matza neagra prin fata etc. Sa vedem apoi cati din ei vor mai crede in superstitii…




Lasă un răspuns

