… pentru care sa vorbesti engleza.

1. Pentru ca atunci cand pleci din tara nu o sa te mai doara mainile de-atata vorbit limba gimnastica. De fiecare data vii cu o durere groaznica de la umeri in jos si simti ca vacantele tale sunt foarte obositoare. De asemenea te mai doare si gatul/corzile vocale de la atata tipat. Cu siguranta oamenii cu care vorbesti nu te inteleg chiar daca racnesti ca un apucat pentru ca racnesti in limba ta, nu intr-a lor si nici macar in una de circulatie internationala.

2. Pentru ca poti citi si intelege indicatiile de pe o harta sau un ghid turistic sau chiar de pe autostrada. Exista sanse mai mici sa nu te trezesti in cu totul alta parte decat ti-ai dorit sa ajungi si de asemenea o sa eviti sa ceri explicatii folosindu-te din nou de maini sau de tipat. Iar o sa te doara si n-o sa obtii nimic decat mai putin respect din partea celor care pe care risti sa-i lovesti cu gesturile tale disperate sau pe care ii poti asurzi cu tipetele si racnetele.🙂

3. Pentru ca, surprinzator poate, poti sa te intelegi cu localnicii in judetele Harghita si Covansa. Da, da sunt rau si am ceva cu ungurii … de fapt n-am. Doar ca, din experiente destul de recente, va spun ca mi-a fost mai usor sa aflu ce contine un fel de mancare unguresc prezentat asa cum se cuvine in meniu in limba maghiara si atat, desi eram in Romania. Am intrebat in romana, mi s-a spus ca nu stie sa explice, apoi am intrebat in engleza si totul s-a rezolvat. Frumos, nu? N-am nimic cu ungurii, so abtineti-va de la comentarii nationaliste sau xenofobe.

Astea sunt cele trei motive la care ne-am gandit noi. Tu vorbesti engleza? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. Petronela Brumă

    Mă bag si eu ca musca-n lapte si mai aduc 2 motive.
    – pentru că poţi să abureşti mai uşor o fată atunci când nu ai arsenalul de replici inspirate la tine, după modelul tipului din reclama de la Vodafone: „It’s like…combination. You know?”

    – pentru că pe plan profesional mai ales când lucrezi în vânzări, poţi să mergi world wide şi să îţi faci un portofoliu frumuşel de clienţi.

  2. Ioana

    Pentru toate motivele din lume.🙂




Lasă un răspuns

