… pentru care sa-ti lasi barba.

Da, in perioada asta am lasat putin barba sa creasca si toata lumea ma intreaba de ce. Normal ca nu am un motiv anume, la inceput am fost pur si simplu neglijent si apoi a inceput sa-mi placa. In mod normal, la astfel de intrebari raspund cu „De ce nu?” dar acum, de vreme ce inventez tot felul de motive, m-am gandit ca ar putea fi un moment prielnic sa iau lumea la misto. So, here goes!

1. Pentru ca vrei sa fraternizezi cu fratii egipteni din piata Tahrir. Marea lor majoritate poarta barba iar tu poti sa-i sustii de la distanta, chiar si din fata televizorului, lasandu-ti barba sa creasca. Ar fi chiar foarte misto sa dai nastere unui curent care sa duca mai apoi la o poveste de gen „prostestul barbilor”. Ar da bine in cartile de istorie si daca ai reusi sa aduni destui confrati ai putea si sa santajezi producatorii de lame de ras pentru ca nu ar mai avea cui sa vanda. In felul asta impusti doi iepuri dintr-o lovitura.🙂

2. Pentru ca asa cum ziceam mai sus, faci economie la lame de ras, spuma de ras, aftershave si alte produse ce adreseaza aceasta nevoie. Nu mai trebuie sa te trezesti cu noaptea in cap sa te barbieresti, nu mai tre sa dai banii pe aftershave-uri si in plus nu mai primesti de o mie de ori acelasi cadou … aftershave. Pare sa fie un cadou la indemana si pentru fete si pentru baieti atunci cand vine vorba de „felicitat” un amic. Am impresia totusi, ca s-a ajuns la sistemul „Kent” de pe vremea lui Ceausescu, cand pachetul de tigari rula de la unul la altul fara sa fie desfacut vreodata. Urmatorul aftershave care ajunge la mine, va fi verificat de semne. :))

3. Pentru ca poti fi foarte usor lasat in pace de cei din jur. Proiectezi fie o imagine infioratoare, fie una de om ingrijorat, preocupat, etc. Evident, curiosii te vor intreba ce s-a intamplat, tu vei raspunde „am niste probleme” si ei te vor lasa in pace. Doooooh, doar se vede, omului nici nu-i mai arde sa se barbiereasca, inseamna ca are probleme grave. E un mod simplu de a tine la distanta tot felul de „amici” cu care nu prea vrei sa relationezi si de asemenea lumea nu te va mai invidia, nu-ti va mai purta pica, etc. Doar esti un om cu probleme!😉

Astea sunt cele trei motive la care ne-am gandit noi. Tie iti plac barbile/barbosii? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. mara

    Nu stiu daca e tocmai placut cu barba.., insa am un prieten care si-a lasat barba ca sa nu para mai tanar decat sotia lui (de aceeasi varsta cu el)🙂

  2. ionut andrei

    Eu stiu pe cineva care nu ma lasa sa imi las barba sa creasca :))




Lasă un răspuns

