… pentru care sa mergi cu tramvaiul.

1. Pentru ca ai ocazia sa cunosti cei mai ciudati oameni in ipostaze si mai ciudate. Ieri am luat tramvaiul pentru prima data dupa multi ani si am avut parte de o chestie foarte tare. Imediat dupa statia de la care m-am urcat eu s-a urcat o femeie cu vreo 3 sacose. Si-a facut loc printre cei aflati in tramvai, s-a sprijinit de un stalp de sustinere si nici una, nici doua a scos dintr-o sacosa doua andrele si a inceput sa impleteasca ceva. Totul cu un ritm ametitor. Promit ca revin cu poza spre sfarsitul zilei.

2. Pentru ca ai ocazia sa vezi babe cu parul albastru. Toata viata am fost fascinat de imaginea acestor femei care-si vopsesc parul cu violet de gentiana. M-am chinuit sa inteleg de ce se intampla asta si n-am gasit un motiv. Totusi, ideea e ca nu ni se pare atat de ciudat cand vedem o asemenea doamna pentru ca probabil ne-am obisnuit cu imaginea respectiva, insa ne sare imediat in ochi o tanara adolescenta care are parul vopsit intr-o nuanta mai aprinsa de roz sau orange. Logic ar fi sa acceptam mai usor ideea din urma pentru ca adolescentii sunt mai rebeli dar poate ca intr-un mod tare bolnav acceptam mai degraba imaginea unei babe rebele.🙂

3. Pentru ca ai ocazia sa te antrenezi pentru surfing chiar si in Romania. Scaunele fiind ocupate de babele rebele de la punctul 2, esti nevoit sa stai in picioare iar daca tramvaiul nu este indeajuns de aglomerat, atunci ai prins ocazia perfecta. Iei pozitia corecta, un picior in fata, unul in spate, mainile in lateral pentru echilibru si esti pe val. Roaga-te totusi sa nu puna vatmanul o frana prea brusca pentru ca in acest caz ai putea sa te trezesti cu o andrea infipta intr-o zona a corpului.🙂

Astea sunt cele trei motive la care ne-am gandit noi. Tu de ce mergi cu tramvaiul? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. Ioana

    Da, da, babele alea cu parul violet.. si pe mine ma fascineaza😀 si ma gandesc de multe ori.. oare asa o sa ajungem toti la batranete? ca daca e asa si o luam cu totii pe ulei, parca nu as vrea sa ajung batrana…

  2. 2878

    Pentru ca poti invata o multime de poezii, cantece si rugaciuni noi.

  3. Alina

    – pentru ca nu toata lumea are masina (ce bine!)
    – pt ca mai poti vedea ceva frumos care sa-ti bucure ochiul:X
    – pt k poti admira orasul, daca tot n-ai timp liber pt plimbari




Lasă un răspuns

