… pentru care e bine sa fii gras.

Continuam, asa cum am promis dimineata, cu postul despre motivele pentru care e bine sa fii gras. Nu vreau sa fie privite in termeni de comparatie cele doua posturi pentru ca veti vedea, e bine si sa fii slab si gras. So, here goes …

1. Pentru ca, gras fiind, poti supravietui mai mult in cazul in care rezervele naturale se vor termina. Stratul de grasime pentru care toti te jignesc in fel si chip te va ajuta in momentul in care ceilalti se vor tari pe jos urland de foame. De fapt daca stau bine si ma gandesc probabil nu te va ajuta pentru ca n-are nicio importanta daca esti mai gras sau mai slab atat timp cat nu exista apa sa te hidratezi. Totusi, cred ca vei supravietui cateva ore in plus. E posibil …

2. Pentru ca, indiferent ce auzi in jur, tuturor femeilor le place la un moment dat un barbat cu putina burtica. Atentie insa, vice-versa nu este niciodata adevarata. Totusi, chiar daca esti barbat s-ar putea sa intampini cel putin doua probleme. Cand vine vorba de burta sa stii ca marimea conteaza intotdeauna insa in sens invers. Cu cat o ai mai mare, cu atat e mai rau … A doua problema e varsta. Am spus mai devreme ca femeilor le place, la un moment dat, barbatul cu burtica. S-ar putea ca momentul acesta sa vina prea tarziu in viata femeilor si astfel o sa ai mereu succes la un segment 30+ ceea ce nu e neaparat rau avand in vedere zicalele alea vechi cu gaina batrana si morcovul tanar. Totusi ai grija cu burta, cum spuneam, daca o cultivi prea mult, s-ar putea sa nu mai gaseasca gaina morcovul.😉

3. Pentru ca ai o scuza pentru a nu te grabi. Toata lumea se gandeste „e mai grasut, se misca mai incet” si chiar daca tu esti foarte sprinten de felul tau, poti in felul acesta sa nu te grabesti niciodata. Lumea nu se va supara. Totusi eu cred ca nu e o strategie foarte buna pentru viitor. Se pare ca ne miscam din ce in ce mai repede in secolul XXI si tu ai putea sa ramai in urma. Pe de alta parte ai avea mereu avantajul de a nu fi stresat. Depinde ce alegi.🙂

Astea sunt cele trei motive la care ne-am gandit noi. Tu de ce crezi ca e bine sa fii gras? Poti sa raspunzi in sectiunea de comentarii de mai jos sau pe Facebook sau Twitter.


  1. Ioana

    4. Pentru ca barbatul gras este perceput ca fiind unul fidel.
    Nu au destula energie sa alerge dupa mai multe ,,gaini”.

    In ceea ce priveste femeile cred ca ar trebui o sectiune 3 Motive pentru care nu le sta bine grase ::))
    Oare pentru ca suntem majoritare si raportul morcovi-gaini inclina spre morcovi…..

  2. Raluca

    Pentru ca o femeie devine FEMEIE dupa 30 si scara valorilor ia alta semnificatie cu fiecare an ce trece…

  3. ano

    Cu cat esti mai gras cu atat in ograda ta vor fi mai putine gaini…deci mai putin de alergat

  4. E posibil ca fiind gras sa te lase oamenii sa tai jos pe scaun in autobuz/tramvai, sa nu ocupi prea multe locuri „in picioare”.🙂

  5. Asta e secolul XXL, nu XXI :))

  6. catalin

    pentru ca, fiind gras si cu burtica nu-ti poti vedea varful….picioaaarelooor

  7. Gabriela

    Salut…:| am si eu un comentariu si va rog..cei mai plinuti spre binele vostru si spre sanatatea vuastra inkerkati va rog sa faceti sport..si tineti diete. Renuntati la dulkiuri. Chiar nu imi plake astea trei motive. Recunosc k e mai bn sa ai un baiat mai „plinut ” fiind asa de la sala cu galtere. Nu cu grasime. Asa am fost si eu acum 1 an juma… Obeza. Aveam 1’50 h si 75 kg. Imaginati.va…asta nu e un motiv pt kre sa nu t grabesty. Sa fim seriosi. Aku am 13 ani 1’70 h si 60 kg. Ii multumesc lu d.zo k am slabit. Kredeam k nu mai am sanse. Sufereat d diabet ..in fne. Sper sa nu ajungeti la fel. Pt k o sa suportati comentari urate dn partea altora urmand d bataii d jok..si asa mai dep. Nu poti sa mai ai inkredere in nimeni. Niki in tne.:| e fuarte naspa. Va recomand dieta Rina’s 90 days. E perfecta. Bafta! Si multa sanatate!

  1. 1 … pentru care sa mananci junk-food. « Trei motive

    […] una alta aia sunt niste ciudat, tu increde-te in junk-food si vei fi ok. Adu-ti aminte totusi de sfatul meu vis a vis de burta. O sa-mi […]




Lasă un răspuns

